söndag 11 november 2012

Gamla foton

 
Fick för ett tag sedan ett bröllopsfoto på mina föräldrar. Då kom idén med att göra ett "släktträd"
med våra föräldrar samt våra mor och farföräldrar.
Jag har fotat av dom som dom är, och så är tanken att jag ska förstora dom.
 

Mannens mor och farföräldrar


Mina mor och farföräldrar.
Kortet på min farmor och farfar har blivit blekt så det ska
retuscheras innan jag gör något mer med det.
 
Jag har några gamla ramar sedan innan som jag ska använda. Igår var jag iväg för
 att se om jag kunde hitta fler.
Kom hem med denna plåtburk istället...
 


 
Den ska jag ha i jul tänkte jag, med pepparkakor.
Ska bara piffa den med ett band eller nåt först :)
 
Invägningen i Fredags gick som jag tänkte
+ 0.9 kg
Hoppas snart jag kryar mig så jag kan köra på som vanligt.
Ha en fin Söndag, och glöm inte mannen idag.
 
/Anna Lena

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte mår bra!
    Hoppas du kryar på dig i veckan......

    Jag har mejlat dig.....hoppas det kan vara till någon hjälp.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Så mysigt med gamla foton ♥
    Hoppas du mår bättre nu.
    Att komma in på min blogg svårt vet att det kan vara det. Men en del har inga problem alls. Tror det beror på vilken Webbläsare man har. För jag har inga tunga saker på bloggen. Men jag har också svårt med vissa bloggar ibland. Det är väl så det är antar jag....Lycka till nästa gång.
    Önskar dig en fin helg..Kram Maria

    SvaraRadera