onsdag 17 oktober 2012

Ett ryck innan jobbdags

 
Store A blev väldigt glad när han kom hem och fick se sängen.
- Mamma, dom kan jag och mina kompisar mysa med när vi sitter i sängen!
Det kan ni ju göra... Eller kuddkrig om jag känner dig rätt... ;)
 
Denna dörr målade jag vit i våras och den har stört mig ända sedan dess.
Tog och målade med Annie Sloans chalk paint, mest pågrund av den snabba torktiden.
Valde white linnen. Lite bruten, nästan att jämföra med 0502.
Men ni ser ju! Den är verkligen pissgul!
 

Nu fick det bli två strykningar med "pure white" istället
och ni ser skillnaden...
Samtidigt när penseln ändå var framtagen fick dessa två krukor "nya" fat.
Tråkigt när det blir märken efter krukor, hoppas det inte blir så nu, med faten under.
 


Så fort det går när man bara bestämmer sig!
 Nu väntas det två kvällar med jobb, ikväll till 23, får se hur det går.
Var på ett bodycombat pass igår och börjar känna av träningsvärk idag...
 
/ Anna Lena
 
 

1 kommentar:

  1. Kul att han gillade kuddarna!:) Du får återkomma om de används till mys eller kuddkrig!;)
    Tråkigt när det blir så där med färger. Vit är en svår färg. Tror maken har målat om eller bytt ut varenda list här hemma när vi målat väggarna vita och då inser att listerna är pissgula. Snyggt det blev när det blev ommålat.
    Kram

    SvaraRadera