onsdag 9 maj 2012

Ursäkta, men vad är klockan???


Visst att det är skönt med längre och ljusare dagar om det inte vore så att det även är
ljust i vårat sovrum typ kl fyra på morgonen...
Vi har en digital tid som visas i taket men när det blir för ljust så ser man inte den (skitklocka...)
Så jag har under lång tid letat efter en klocka som man inte behöver hänga på väggen.
Ett annat krav jag hade var att den skulle vara stor nog så jag kan se hur mycket klockan är
UTAN glasögon eller linser mitt i natten...

På hemvägen från våran Trosatripp i helgen stannade vi till i Gränna och hittad den mest fantastiska butik jag varit inne på länge! Inte nog med att mannen var vänlig och lånade utan den lilla, lilla toaletten (som även verkade fungera som förråd...) han kunde även göra lite på priset!
Sånt gillar jag :)


Här ligger jag alltså i sängen och tar bilden, så ni förstår vad jag menar med att den måste vara stor...
Rosa sockar verkar blivit morgonens val ser jag....




 Fin klocka från Miljögården ihop med en fin brud i ungdomens dagar, ha ha ;)



Ni ser! Visst är den fantastisk!!! 
Rostig, sliten och väldigt rustik




Så tack till herren i butiken Von Otterska Villan för en trevlig kasse hem.
 Och utan lånet av toaletten hade det nog inte blivit några affärer, för guuud så svårt det är att
hålla koncentrationen uppe när allt man tänker på är en toalett....

/ Anna Lena


1 kommentar:

  1. men så är bruden väldigt snygg också!!! mamma när jag blir stor ska jag se ut som....

    SvaraRadera