tisdag 22 maj 2012

By Lindholm


Jaha, då har man lånat ut en möbel till en tapetkatalog :)
Det är en kompis till mig, JENNY som ska ge ut en ny tapetkollektion och som
behövde rekvesita. Hennes första kollektion KOMPIS kom för ett årsedan och vände sig till barn. Denna vänder sig till vuxna och det ska bli riktigt spännande och se! Hon och jag har egentligen väldigt olika smak. Hon gillar färg, mycket färg medans jag är ganska, typ vit...
Men mönstren verkar fantastiska!
Det är denna möbel hon har lånat, och det ska bli spännade och se hur hon kommer använda den.
Inte förrän i September kommer kollektionen men gå gärna in här och följ hennes arbete.

 


Nu vankas det snart middag här. Efter det blir det body pump.
Jag har ju förmånen att vara hemma ett tag till, så än så länge kan jag njuta av att vara ute hela
dagarna och då gör det inget att gå in och träna.
 Annars hade det nog tagit emot...

/ Anna Lena


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar