torsdag 2 februari 2012

Du vet väl om att du är värdefull...



För längesedan köpte jag denna fotoram från Perfect home.
När jag kom hem var den inte så vit utan mer gul. NU efter typ två och ett halv år
 har jag äntligen blivit klar med den. Nu är den sprayad vit och en av de första bilderna som
är tagna på killarna är insatta. Alla har de haft samma mössa, men av någon anledning hade
vi ingen "mössbild" på Store A. Vet inte om det var för att han var på neo.




Texten är hämtad ur en sång som sjungts på barnens barnvälsignelse.
För många år sedan, långt innan barnen kom stog det en dag en bukett blommor på bordet
 när jag kom hem från jobbet. I buketten satt det ett kort, på kortet stog det
"Du vet väl om att du är värdeful...."
Vi har skrattat åt det många gånger, och sedan dess har den varit lite speciell för oss.
Men visst är innebörden bra!



Det är här i hallen som den hamnade den tillslut.

Ikväll blir det mer Perfect home
Då kommer nämligen Anna som tillsammans med sin svägerska har
bloggen min svägerska och jag och visar produkter därifrån.

Ska bli spännande att se vad hon har med!

/ Anna Lena


1 kommentar:

  1. Tack för att jag fick komma. Vilket fantastiskt hem du har. Det är halva nöjjet med att sälja på homeparty, att få inspirationen och se hur andra har det och har olika lösningar i sina hem. Vi ses igen hoppas jag. Kram Anna

    SvaraRadera