söndag 26 februari 2012


Barnmarknad och loppis


Finns det någon i Sverige som inte varit ute idag? Vilket väder!
Tyvärr tillhör jag en av dom som varit inne hela, hela dagen.
Knappt stuckit ut huvudet utanför dörren.
Men jag har sovit. Är så trött! Och nej, jag har inte jobbat natt och jag är inte gravid.
En riktig flötar dag har det varit dessutom. Både fikat och ätit våfflor.
Ingen träning varken idag eller igår...
Ja, ja, sån är verkligheten. Bara det inte blir varje dag.
Jag hade ju som mål förra veckan att gå ner 0.4 kg för att nå mitt första delmål. Och jag klarade det!
 0.6 kg blev det till och med! Hann dock inte med någon fredagsrapport.



Håller just nu på med förberedelser inför en barnmarknad och loppis som jag och två kompisar
ordnar till helgen. Först allt arrangemang med bordsuthyrning etc och sedan ska det rensas
bland alla saker här hemma och så ska det prismärkas, svårast av allt.
Men det ska bli superkul!
Vi började med ett evenemang på FB och satte upp affischer runt om på skolor, BVC, bibliotek
bad, mataffärer etc. I torsdags blev en av oss uppringda av loklatidningen för en intervju...
Så nu hoppas vi verkligen att det spridit sig och att många vill komma och fynda!


Fick en sån go uppmuntrande kommentar härom dagen av en ny tjej som heter Linda.
Tack ska du ha! Roligt att du hittat hit, hopps din blivande sambo delade din smak :)
Och alla ni som peppar mig i utmaningen till tjejmilen och dom här kilona som ska väck
 TACK!
Tror mycket att det är ni som gör det. Jag brukar försöka rapportera på fredagar
(med undantag för i fredags) och det hade inte varit särskilt kul att rapportera er + siffror, haha!

Ha en bra start vänner, nu ska jag sov (igen)
I morgon kommer fortsättning på min shopping från Perfect home...


/ Anna Lena

Kaninen förresten... Sitter på Store A sänggavel...

3 kommentarer:

  1. Ibland behöver man dom där sov dagarna när man inte orkar göra någonting...
    Lycka till med loppisen och hoppas det kommer riktigt många..
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Hej var var det loppis skulle vara och vilken tid? Kanske hinner komma förbi och fynfa lite:) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ibland kan det var nödvändigt med sådana där slappardagar, tror det är viktigt att unna sig det!
    Ditt kämpande med din viktnedgång tar säkert mycket energi från dig...................

    Låter kul med loppis.
    Är det bara barngrejer?

    Kram Anneli.

    SvaraRadera