tisdag 8 november 2011

Triss i sockar

Helgen till ända och vi är redan inne i en ny vecka. Bara tre veckor kvar till advent...
Igår var jag för att införskaffa ett par nya träningsskor. Kunde inte låta bli att slinka in på
Balders hage. För er som inte varit där så är det att rekommendera!
Mycket av allt skulle jag vilja sammanfatta det som.
Textilier, möbler, porslin, lampor, barn, ljus, tavlor... (nu menar jag inte barn som i barn utan mer inredning för barn... haha). Förutom butiken i Alingsås så finns det en på
Södra Hamngatan i Göteborg, samt som webbutik. I alla fall skulle jag ha en ram och hittad det. Hittade också dessa fina julstrumpor. Började titta efter det förra året men hittade mest
julsockar med tomtemotiv på... Dessa är så fina så dom kan gärna få vara framme hela julen.
Så tre stycken fick det bli.







I dag är barnen tillbaks i förskolan efter en veckas lov, så nu ska jag sätta fart med att måla och tänker under torkningstiden sitta ner och njuta av detta sköna innehåll...

 När jag kom hem efter träningen på kvällen så möttes jag av denna synen i brevlådan.
Inte så dumt!

/ Anna Lena

Ps. Det blev även ett par nya träningspjuks...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar