torsdag 3 november 2011

Någon som känner igen sig...





...Just så har jag kännt mig i några veckor.
Har haft en envis förkylning som i dagarna äntligen gett med sig.
Så idag var jag äntligen och tränade igen, kände redan efteråt i duschen att nu,
nu är nog energin på väg att komma tillbaka.
Denna vecka har det varit höstlov och det har nog tagit lite extra på tålamodet...
En 3-årings humör är INTE att leka med alltid.
Han vet precis hur han ska göra sin mamma galen!
Men när det kryper ner en liten pyjamaskille i sängen på morgonen och säger:
-Mamma, ja illar dej, vi kjamas lite? Ysa lite?
Då är vi vänner, och just då finns det ingen man älskar så mycket.
Det är små stunder det...

Skylten hänger för övrigt på väggen vid vårat matbord och är så
mitt i pricken beskrivande hur kaoset här hemma är emellanåt.
Gillar skyltar, har lite talande ord lite här och var.

Nu ser jag fram emot morgondagens tjejfika,
det om något är en riktig energipåfyllare!!

/ Anna Lena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar