lördag 26 november 2011

Lingonkransarna


Så här blev det tillslut med lingonkransarna.
Måste säga att jag blev supernöjd!






Just nu sover mini M, mellan M är på kalas hos en kompis och stora killen har en kompis här.
Dom verkar leka på bra så jag hoppas kunna rensa bland dom hundra bilder som togs igår då det
var min tur att ordna "halv sju hos mig". Hoppas snart kunna få visa er hur vi hade det,
det var verkligen supermysigt!

Senare idag blir det julstuga. Innan dess hoppas jag hinna med att göra lite mossdekorationer
till kyrkan här i byn.

Trevlig Lördag på er!

/ Anna Lena

3 kommentarer:

  1. Så vackert Anna-Lena! Hoppas ni hade roligt på middagen.
    Skulle svara dig ang. öppettiderna. Vi har öppet som vanligt förutom 22:e dec då vi har öppet till 19.00.
    Övriga dagar fram till Jul kan du bara höra av dig några dagar i förväg om ni vill komma andra tider än våra vanliga öppettider, så öppnar jag gärna extra för er (när som helst - inte bara på kvällen - tid/dag bestämmer du).
    Märkte förra året att många butiker har börjat ha extra öppet på torsdagar, så vi bestämde oss att gå ett steg längre och öppna när det passar gästen (bara vi får lite förvarning).
    Hoppas vi ses - då kan vi babbla om färg, projekt & teknik (paint nerds emellan :))
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Underbara, underbara kransar. Hoppas också få lite tid i helgen till sådant trevligt pyssel!

    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Tack! Och jaa, middagen blev riktigt lyckad! Hoppas kunna återkomma till den, men det är först nu som vi fått stömmen tillbaks...
    Hoppas du fick pysslat lite Maria.
    Kram!

    SvaraRadera