söndag 27 november 2011

Halv sju hos mig (Anna Lena)

Vilken dag och kväll! Har ni också varit strömlösa?
Här hade jag planerat att ha en egenkväll med lite bloggande när mannen gett sig av på
fotbolls träning, men tji fick jag.
Här har inte vårat internet fungerat på hela dagen och ikväll har vi även varit strömlösa.
Men nu verkar det ordna upp sig, sicken tur!
Jag lovade lite bilder från middagen jag hade i fredags och här kommer dom.
Vi hade en supermysig kväll med god mat (om man får säga så när man lagat den själv) 
och naturligtvis en hel del skratt.


Lite bordsdekorationer...




Menyn för kvällen var...

Förrätt: Räkcoktail
Huvudrätt: Fransk kyckling med ris (tyvärr saknas bild, vilken miss!)
Dessert: Vit mascarpone tårta




Sist men inte minst alla glada flickor

Magdalena, Cecilia, Hanna, Jennie och närmast i bild Anna. Med var även Annas Alma,
4 månader. Men hon sov så gott.

Ser redan fram emot Januari middag, då hemma hos Jennie.

Hoppas ni alla har haft en mysig första advent, trots vädret.
Tänk ändå om det hade varit snö. Eller, kanske inte...

/ Anna Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar