torsdag 24 november 2011

Dan före dan...

I morgon är det min tur att ha "Halv sju hos mig".
Att laga mat är verkligen inte min grej, så jag försöker satsa mer på stämningen runt om :)
Denna gång har jag definitivt inte glömt av dukningen... Haha!
En del inspiration har jag fått i denna fin fina tidning. Vågar dock inte avslöja några detaljer här...
Lite bränt, lite natur och så klart lite vitt blir det, så mycket kan jag säga!



Hur gick det då med mina kransar härom dagen?
Jaa... Det bidde ingen krans (just då) utan det blev en del annat fixat.
Bl.a sprayade jag ett gäng kottar i vitt, blev riktigt, riktigt fint!

Svärmor och svärfar var här igår med granris, lummel och stommar till  dom bliviande lingonkransarna, så snart så!

Nu ska jag fortsätta dona här hemma innan småkottarna ska hämtas :)

Tjingeling!
/ Anna Lena

Ps. Självklart kommer det komma en hel bildkavalkad från morgondages middag... Så håll utkik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar