onsdag 16 november 2011

Då var det klart!







Upplever inte möblerna så mörka i verkligheten som på bilderna.
Nu ska det bara "piffas" lite också. Har bl.a tänkt mig någon form av dyna/tyg på stolssittsarna och
en annan lampa.



Här är lampfoten som jag gjorde när jag var på storegården på målarkurs!



Kors i form av drivved hämtad på stranden någonstans i Skåne under en semester där för något år sedan. Bibeln är ett loppisfynd. På insidan har någon skrivit en hälsning daterad 1867, häftigt!

Så, vad tycker ni?

Nu måste jag verkligen sätta fart med att städa innan barnen ska hämtas.
Vi ska ha barnvälsignelse här för mini M på Söndag, så det vore ju trevligt om gästerna är fler än dammtussarna...

/ Anna Lena 

3 kommentarer:

  1. Såååååå fint det blev! Ser fram emot att hinna förbi och kika live någon dag! :-)
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas du kommer snart! Du kommer vara saknad på Fredag. Finns det inget som kan locka ner dig? Hade varit så roligt om du kunde "komma förbi" en sväng..
    Hoppas förresten på att snart ordna det där med att prenumerare på inlägg. Jobbar på det..
    KRAM Anna Lena

    SvaraRadera
  3. Gud vad fint det blev! ;)
    Jag skulle vilja måla lite möbler i denna (?färgen).. har använt mörk lack eller ljus?
    Kram tjingeling
    Janeth

    SvaraRadera