fredag 14 oktober 2011

Vitt eller grått...

Igår kväll när barnen hade somnat och mannen satt och såg en film fick jag för mig att göra om lite nere i hallen. I garaget står lite allt möjligt och detta är vad som kom in...


Bord och två stolar som nu är mörkbrunt.
Frågan är, ska det bli vitt eller i en ljus grå???


Innan såg det ut så här...



Vilket alternativ är bäst? Jag tror jag vet vilket jag tycker... Men vad tycker ni?
Och vad tycker ni om stolarna och bordet, vitt eller ljus grå??

Något annat som är väldigt roligt, det är att det faktiskt finns dom som läser denna blogg! Tro det eller ej ;)
Så efter önskemål på bilder om hur det såg ut innan all renovering så tänkte jag nu utöver dom vanliga inläggen "presentera" ett rum i veckan. Kul vá ;)

Hoppas ni får en mysig helg!
Själv ska jag inleda min fredagskväll med lite träning. I morgon blir det http://www.runninglights.se/#!, ska bli roligt. Sedan vankas det kalas
för storebror!

   /Anna Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar