torsdag 27 oktober 2011

Nedräkningen...

Nu, äntligen är det inte långt kvar till lördag. Vad händer då kanske ni undrar??
Jo, då är det äntligen dags för målarkursen som Sarah på Storegårdens country living i Alboga
ska hålla i.
Under en förmiddag ska hon lära ut allt (hoppas jag) om den nya "magiska" färgen.
Annie Sloans chalk paint. Med denna färg ska man inte behöva slipa och greja innan, dessutom är den övermålningsbar efter bara 30 minuter! En ny möbel på en förmiddag, hur bra låter inte det?
Ska bli sååå spännande och roligt.
Jag har en del möbler som väntar på penseln, men tänkte vänta tills efter Lördag, kan ju hända att en och en annan burk slinker med hem... ;)








Fin fint vá!
Hoppas kunna finna "den" färgen till skrivbordet i nya arbetsrummet.
Någon nyans grå hade jag tänkt mig.
 Notera nu att jag INTE är ute efter något vitt ;)

På Sarahs blogg kan du läsa mer om färgen...


Nu blir det lite slö tittande på tv:n innan läggning.
Natti natt!

/ Anna Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar